.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرکت رهبر انقلاب در طرح سرشماری+تصاویر


به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، ایشان در سخنانی، با توصیه به آحاد مردم برای همكاری با مأموران آمار در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسكن تأكید كردند: سرشماری یك ضرورت برای كشور و برنامه ریزی صحیح بمنظور بهره مندی از آینده ای منطقی، معقول و مطلوب است.

آیت الله خامنه ای آمار را ستون فقرات برنامه ریزی در عرصه های مختلف دانستند و با اشاره به نقش مردم در سرشماری افزودند: از مردم عزیز كشورمان درخواست می شود تا ضمن همكاری كامل با مأموران سرشماری، به سؤالهای آنان با دقت و حوصله، پاسخ صحیح دهند.

ایشان دستگاههای مختلف را نیز به همكاری با مركز آمار ایران برای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسكن فراخواندند و خاطرنشان كردند: مركز آمار نیز باید در كار سرشماری، وظیفه خود را دقیق، علمی، مبتنی بر واقعیات و بی طرفانه انجام دهد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر اینكه هیچ انگیزه سیاسی و غیرسیاسی نباید در پردازش داده های سرشماری تأثیرگذار باشد، خطاب به مدیران مركز آمار افزودند: شما باید عملاً نشان دهید كه در پردازش اطلاعات و داده ها كاملاً بیطرف و تابع واقعیات هستید تا دستگاههای مختلف هم به نتایج كار و آمارهایی كه ارائه می شوند، اعتماد كامل كنند.

آیت الله خامنه ای دستگاههای مختلف كشور را نیز به پرهیز از شتاب زدگی در ارائه آمار توصیه و خاطرنشان كردند: آمارهای رسمی باید از طریق دستگاه مسئول كه مركز آمار ایران است، اعلام شود و سپس دستگاهها براساس آن آمارها اطلاع رسانی و یا برنامه ریزی كنند.

ایشان همچنین مأموران سرشماری را به برخورد همراه با حوصله كامل و اخلاق اسلامی با مردم، توصیه كردند.

در این دیدار آقای عادل آذر رئیس مركز آمار ایران، ضمن ارائه گزارشی از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسكن، گفت: این سرشماری تا 22 آبان ماه ادامه خواهد داشت و برای 21 میلیون خانوار فرم سرشماری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تجهیزات پیشرفته ای كه برای پردازش داده های این سرشماری بكار گرفته خواهد شد، افزود: سؤالهای فرم های سرشماری به گونه ای طراحی شده كه ضمن ارزیابی اطلاعات مربوط به جمعیت، ارزیابی دقیقی از نحوه اجرا و تأثیر برنامه های دولت در بخشهای مختلف كشور به دست آید.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.